Ik wil een attractie huren, hoe nu verder?
Via de website kunt u aan de rechterkant van de attractie kiezen voor een aantal mogelijkheden.
Plaats in offerte aanvraag
Plaats optie
Huur direcht
-
Wanneer u kiest voor mogelijkheid 1, dan krijgt u van ons een offerte toegestuurd met daarin een prijsopgave.
-
Wanneer u kiest voor mogelijkheid 2, dan plaatsen wij vrijblijvend een optie voor u. Deze optie staat 14 dagen,
hierna vervalt de optie automatisch.
-
Wanneer u kiest voor mogelijkheid 3, dan plaats u een een boeking en krijgt u van ons een bevestiging toegestuurd voor het huren van een attractie.
Wanneer u niet zo handig bent met computer, dan kunt u natuurlijk ook altijd de telefoon pakken en ons bellen op telnr. 0186-601565. Iedere werkdag tussen 09:00 en 17:30 uur.
Waar kan ik de attractie die ik gehuurd hebt ophalen?
Wanneer u een attractie bij ons boekt, dan krijgt u hiervoor een bevestiging toegemaild. Hierin staat het afhaaladres duidelijk vermeld.
Nijverheidsweg 33
3274 KJ Heinenoord (Industrieterrein, achter de Campo)
LET OP: Wij verzenden niet via de post
Kan ik de attracties ook laten bezorgen en opbouwen door Partyspecialist.nl?
Geen probleem, wij bezorgen de attracties ook bij uw bedrijf of bij u thuis, wel rekenen wij hier bezorg kosten voor. De attracties zelf ophalen is een stuk voordeliger.
-
Voor bezorgen in de Hoeksche Waard rekenen wij standaard € 25,00 bezorgkosten
-
Voor bezorgen buiten de Hoeksche Waard rekenen wij standaard € 70,00 bezorgkosten + € 0,50 per gereden kilometer (4x, brengen, terugrijden, ophalen, terugrijden.)
Ik weet niet hoe ik de attractie werkt, wordt dit uitgelegd?
Ja. Bij iedere attractie die uitleg nodig heeft zit standaard een mapje met alles wat je moet weten en doen om deze op te zetten. Ook geeft 1 van onze medewerkers op het moment van afhalen/bezorgen een mondelinge uitleg over de werking van de attractie.
Ik wil hulp met het opzetten van de attractie, is dit mogelijk?
Ja dat kan, wij rekenen hier de bovengenoemde reiskosten (indien u de attractie afhaalt) en €25,00 extra bij voor het opzetten.
Op welke tijdstippen kan ik de attractie ophalen of laten bezorgen?
U kunt bij ons uw geboekte attractie afhalen op de volgende tijden:
Afhalen: Maandag tot Vrijdag: 9:00 - 17:15
Bezorgen: Maandag tot Vrijdag: 10:00 - 17:00
Bezorgen/Afhalen op Zaterdag is ook mogelijk in overleg, mogelijk worden hiervoor wel extra kosten gerekend.
Ik ben niet op tijd voor mijn afhaaltijd, is dit erg?
Zolang u de attractie nog wel kan ophalen op dezelfde dag binnen de genoemde tijden in de vraag hierboven is dit geen probleem, communiceer graag wel via de telefoon met ons als u te laat bent en hoe laat u de attractie wel kan ophalen.
Als u het niet haalt om de attractie op de desbetreffende dag te kunnen ophalen kan u doordeweeks de attractie de volgende morgen (vaak de dag dat u de attractie nodig heeft) ook ophalen. Overleg dit wel goed.
Betalen
U betaald zowel het huurbedrag als de borg bij het ophalen van de attractie. Het huurbedrag mag u contant betalen of per pin. De borg gelieve contant. Indien dit niet mogelijk is, dan kan de borg ook gepint worden. Wij noteren dan uw rekeningnummer om de borg op terug te storen. Wel houden wij € 2,50 in aan administratiekosten.
Kan ik een attractie of artikel annuleren ?
Dit kan, maar let erop dat wanneer het contract getekend is en u annuleert 2 weken of korter van te voren. Dan wordt er alsnog 50% van het totaalbedrag in rekening gebracht.
Ik wil en attractie of kostuum huren, versturen jullie deze per post.
Nee. U kunt alleen afhalen of laten bezorgen.
De attractie blijkt te groot te zijn voor mijn locatie, kan ik geld terug vragen?
Nee, helaas niet. Op onze site staan de afmetingen van de attracties vermeld. Wij verwachten dan ook dat deze zorgvuldig zijn opgemeten op locatie als u een attractie bestelt.
Ik heb perongeluk de attractie kapot gemaakt, wat nu?
Dan wordt de schade door ons berekend en bepaald, als deze binnen de borgsom valt wordt deze simpel hierin meegerekend.
Ik vind de attractie niet leuk om te gebruiken, kan ik deze omruilen of geld terug vragen?
Nee, alle attracties op onze site hebben een duidelijke uitleg en foto's. Wij verwachten dan ook dat bij het bestellen van een attractie deze goed bekeken zijn.
Ik wil de attractie na de dag van gebruiken nog een dag (of meerdere) extra huren, kan dit?
Ja dit kan, mits de attractie voor de dag(en) daarna beschikbaar is wordt er voor iedere extra dag 50% van het orginele bedrag boven op het bedrag berekend.
Ik kan de attractie de afgesproken dag niet terug brengen, wat nu?
Graag ontvangen wij dan zo snel mogelijk een belletje, dan kan overlegd worden wat er gedaan kan worden.
Ik ben iets kwijt geraakt wat bij de attractie hoort.
Dan worden er kosten voor vervanging gerekend, dit zal berekend worden en, als de kosten niet groter zijn als de borg, hiervan afgehaald worden.
Ik weet niet hoe ik de attractie werkt, wordt dit uitgelegd?
Ja. Bij iedere attractie die uitleg nodig heeft zit standaard een mapje met alles wat je moet weten en doen om deze op te zetten. Ook geeft 1 van onze medewerkers op het moment van afhalen/bezorgen een mondelinge uitleg over de werking van de attractie.